Klantbeoordelingen

Wat vinden onze klanten van onze websites en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.

27-04-2012 - 09:17:26

Aanpassing proefdruk ging heel snel. (Wel 1 kleine aanpassing niet doorverwerkt, maar wij hebben dat ook pas weer gezien nadat ze binnen waren, niets meer aan te doen, maar wel een aandachtspuntje. Ging om het zetten van een hoofdletter.) Bestelling is heel netjes afgehandeld. Toen bleek dat het zilverbedrukken 100 euro extra zou kosten hebben ze netjes gebeld. Kaarten zijn echt super mooi. Alleen waren er te weinig lintjes meegezonden, maar na 1 telefoontje waren die met een dag binnen, heel netjes.

27-04-2012 - 08:48:21

Prima service! Kreeg nooit een negatieve reactie, als ik WEER een aanpassing had

27-04-2012 - 01:56:18

goede service alleen uitleggen via de mail wat je anders wilt hebben vond ik lastig ik had het makkelijker gevonden als je het zelf kon veranderen
en om bij het begin verder te kunnen om een kaart te kiezen en een bestelling te maken vond ik ook niet helemaal duidelijk.
Wat ik wel helemaal super vind was de laatste leesproef voor het drukken dat je alles goed kon controleren voor het laatst.

25-04-2012 - 22:04:26

Pluspunten:
Ik vond de website makkelijk, ik vond de reactiesnelheid voor aanpassingen echt heel goed. Iedere dag had ik de nieuwe proef in mijn inbox. Ook dat je onbeperkt mag aanpassen vind ik erg prettig.
Verder ging alles ook heel snel en soepel qua het ontvangen van de enveloppen en het ontvangen van de daadwerkelijk gedrukte kaartjes. Ik ben zeer tevreden over het gehele proces!

Minder goede punten:
Ik bedacht, nog voordat de kaarten echt besteld waren, dat ik er 5 extra wilde. Daar zou ik echter extra kosten voor moeten betalen, terwijl ik geen extra enveloppen wilden. Het was dus, mijn inziens, een kwestie van het aantal aanpassen in jullie administatie. Ik heb het uiteindelijk maar laten zitten en gelukkig kwam ik niet te kort.

Ik vond het wel lastig om de proef goed te beoordelen online. Ik heb daarom de proeven zelf geprint. Mijn suggestie zou zijn dat je de definitieve proef toegestuurd krijgt, en dat je dat proces dan hooguit twee keer kosteloos mag doen bijvoorbeeld, zodat je het bedrukte kaartje echt in handen hebt.

25-04-2012 - 20:15:55

kaarten waren na betaling zeer snel binnen .

25-04-2012 - 11:18:46

is ons zeer goed bevallen telefonisch geholpen met vragen te beantwoorden en de bestelling keurig afgeleverd.

25-04-2012 - 10:40:49

We zijn zeer tevreden over de service in verband met de betaling, de levering. Het is makkelijk om de kaarten te bestellen op basis van een proefvoorbeeld (dat tevens gratis is), en daarna te kiezen wanneer er betaald wordt, als het maar tijdig voor de geboorte is. Ook tof is dat de kaarten meermaals aangepast worden na doorgeven van andere gegevens. En de levering was ook goed gelukt, kaarten snel ontvangen. Heel tevreden.

24-04-2012 - 19:49:45

jullie hebben weer goed werk geleverd

24-04-2012 - 18:47:00

ik ben goed tevreden over la carte internet.
Als er fouten zijn in de leesproef is het makkelijk door te geven wat er verandert moet worden en dat wordt dan ook snel gedaan. Goede kwaliteit en snelle en goede service

24-04-2012 - 18:21:23

Bestelling is snel, correct en goed afgehandeld. Ook bij de aanpassingen van de kaarten ging het erg snel

24-04-2012 - 14:40:07

Het is een vriendelijk bedrijf. ze staan goed de klanten te woord. de bestelling worden goed en netjes af geleverd. wij waren tevreden over de survers.

24-04-2012 - 14:21:27

Top, zeer goede service, snel en zorgvuldig een echte aanrader!!

24-04-2012 - 13:59:09

Ik vond de sevice fantastisch. Alleen was het wat onduidelijk hoe je de tekst moest aan sturen. Vond het wel spannend of dat allemaal zo op het kaartje kwam te staan, zoals ik het ook bedoeld had.
Maar dat is helemaal goed gekomen.

24-04-2012 - 13:11:50

Goede snelle afhandeling van de bestelling.

24-04-2012 - 10:26:45

ik ben zo tevreden dat er voor mijn gevoel niet iets is wat er verbeterd kan of moet worden het is namelijk allemaal erg goed verlopen kan niet beter jullie zijn super klant vriendelijk en hebben ons mega goed geholpen aangezien wij de kaartjes nog naar de bevalling geheel moesten veranderen van meisje naar jongen aan gezien er ons was gezegt dat we voor 99% een meisje zouden krijgen maar we kregen als nog een jongentje waar we erg blij mee zijn nog maals erg bedankt daarvoor.

24-04-2012 - 10:04:22

De website is gebruiksvriendelijk. Bij mijn bestelling zijn eerst de verkeerde enveloppen bezorgd. Maar na een telefoontje naar de zeer vriendelijke klantenservice had ik de volgende dag de correcte enveloppen al in huis.

24-04-2012 - 09:43:45

.Alles is telkens snel en geheel naar wens afgehandeld. Erg blij met het eindresultaat!

24-04-2012 - 09:25:01

Vragen zijn altijd goed beantwoord, ook de wijzigingen in de drukproeven. Bestelling is geleverd binnen de aangegeven termijn. Alles is volgens plan verlopen.

24-04-2012 - 08:49:59

Alles is goed afgehandeld, een aantal keren de leesproef aangepast en alles is prima aangepast.

24-04-2012 - 08:48:23

Ik heb voor de 2e keer mijn geboortekaartjes bij geboortekaartjes.nl besteld en ben zeer tevreden over de bestellingen en afhandelingen daarvan. Snelle service!

23-04-2012 - 22:08:47

Ben erg tevreden over de afhandeling van de bestelling. Reactie via de mail gebeurde snel en telefonisch goed bereikbaar. Ook retour zenden van enveloppen bij foutieve verzending verliep zonder problemen.

23-04-2012 - 19:20:04

Geweldige service? Snelle reactie en aanpassingen gedaan aan het kaartje. Kaartjes waren ook snel binnen.

23-04-2012 - 11:27:12

Hoi,
We zijn tevrede over de bestelling di we bij u hebben gedaan. De kaartjes zagen er netjes uit en waren er net als beloofd de volgende dag.

Een verbeter puntje:
Er staat als het voor 12 uur is doorgebelt of gemailt dan zijn de kaartjes er de volgende dag.
Maar wij hadden om 10 voor 12 gemailt en daarna gelijk gebelt en ze zeiden we zullen kijken wat we kunnen doen want eigenlijk moet het voor 12 uur acoord gegeven zijn dat je het kaartje goed vind.
Nu zou ik dit op de site anders formuleren bv:Als u het kaartje voor 12 uur goed keurt is het er de volgende dag.

23-04-2012 - 09:28:00

Zeer tevreden het enigste wat niet helemaal goed ging was dat wij besteld hadden onder rembours en dat niet duidelijk bij jullie in het systeem stond omdat toen we door gaven wat de overige gegevens waren die op het kaartje moesten we een dag later te horen kregen dat factuur nog niet betaald was maar na telefoontje was dit wel geregeld alleen dag later onze kaartjes pas..

22-04-2012 - 20:52:19

Ik vond de service, de duidelijkheid van de site en de mails en het proces, en ook de snelheid zeer goed, ik vond de prijs wel aan de hoge kant.

Vriendelijke groet,
Geartsje Boonstra

22-04-2012 - 20:47:10

Goede snelle verwerking, dezelfde dag verstuurd. Jammer dat het pakket pas na 17 uur werd afgeleverd door TNT, waardoor de kaarten pas de volgende dag op de bus konden.

22-04-2012 - 18:08:30

Zeer goede service, snel en vriendelijk. De terugkoppeling / bestelling wordt snel aangepast en verwerkt.

Zowel via de mail als telefonisch geen wacht tijd en snelle vriendelijke afhandeling

22-04-2012 - 15:48:42

Goede en snelle service, ook wijzigingen worden snel en netjes opgepakt!

22-04-2012 - 08:06:10

De bestelling is helemaal naar wens afgehandeld.

21-04-2012 - 20:09:04

Fijn dat er direct contact mogelijk is over (kleine) wijzigingen wanneer nodig.